Nog één nachtje slapen.. - Reisverslag uit Rijssen, Nederland van Kristel Geerlng - WaarBenJij.nu Nog één nachtje slapen.. - Reisverslag uit Rijssen, Nederland van Kristel Geerlng - WaarBenJij.nu

Nog één nachtje slapen..

Blijf op de hoogte en volg Kristel

19 Februari 2015 | Nederland, Rijssen

''Kris, ga je zo naar bed? Je zult vannacht vast wel niet veel slapen.''
Typisch, zo'n bezorgde moeder.. Maar ach, als ik dan toch niet kan slapen, dan duik ik nog liever even achter de laptop om m'n eerste reisverslag te gaan typen. Want morgen is het dan ein-de-lijk zo ver, het grote avontuur naar Bali gaat beginnen!
De koffers en tassen staan al klaar, maar het wordt morgen nog even flink aandrukken om ze ook echt dicht te kunnen krijgen.

De afgelopen paar dagen heb ik nog veel leuke feestjes gevierd met alle familie, vriendjes & vriendinnetjes, maar nu voel ik toch echt dat de spanning begint te komen.

Morgenmiddag rij ik samen met m'n familie naar Schiphol. Om half 7 vertrekt onze eerste vlucht naar Istanbul, daarna zullen we nog een keer over moeten stappen in Kuala Lumpur. Als we dan eenmaal op Bali (Denpassar) zijn aangekomen, zal het nog ongeveer 3 uur rijden zijn naar onze huizen. Dat betekent dat we zaterdagnacht 4.00 uur lokale tijd aan zullen komen.
Verrassend dat ik bij voorbaat al weet dat ik vast compleet gaar zal zijn. Maar ach, dat nemen we er dan maar bij ;-)

Voor nu is het nog even genieten van het laatste wijntje hier in Nederland!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Kristel

Actief sinds 18 Feb. 2015
Verslag gelezen: 361
Totaal aantal bezoekers 4582

Voorgaande reizen:

19 Februari 2015 - 05 Juli 2015

Bali

Landen bezocht: